"La Marató" ja ha engegat motors i ara toca el torn a l'estrena de l'anunci de l'edició d'enguany. Tradicionalment, l'espot de "La Marató", més enllà de les malalties mateixes, aborda valors de solidaritat. En aquesta edició ha pres com a model la història real de la família Hoyt, més coneguda com el "team Hoyt".
Els Hoyt són en Dick, un pare aficionat a les curses de resistència (maratons, trialtons...), conegudes com d'Iron Man, i el seu fill Rick, que pateix una discapacitat severa. En una ocasió, el pare es va emportar el seu fill a una de les curses per participar-hi junts i el nen va escriure a Internet que es va sentir com si la malaltia desaparegués. A partir d'aquell moment, el pare s'emporta el seu fill, nascut el 1962, a totes les curses, adaptant-se a les seves necessitats a través de tot tipus d'enginys.
Aquesta és una història molt coneguda als EUA. L'equip que ha portat a terme l'espot la va conèixer a través d'internet i va decidir que podia ser una bona història de solidaritat per difondre els valors de La Marató.
El tema musical és "Seràs en el meu cor", de Phil Collins, que canten Montserrat Caballé i la seva filla Montserrat Martí.
Els Hoyt són en Dick, un pare aficionat a les curses de resistència (maratons, trialtons...), conegudes com d'Iron Man, i el seu fill Rick, que pateix una discapacitat severa. En una ocasió, el pare es va emportar el seu fill a una de les curses per participar-hi junts i el nen va escriure a Internet que es va sentir com si la malaltia desaparegués. A partir d'aquell moment, el pare s'emporta el seu fill, nascut el 1962, a totes les curses, adaptant-se a les seves necessitats a través de tot tipus d'enginys.
Aquesta és una història molt coneguda als EUA. L'equip que ha portat a terme l'espot la va conèixer a través d'internet i va decidir que podia ser una bona història de solidaritat per difondre els valors de La Marató.
El tema musical és "Seràs en el meu cor", de Phil Collins, que canten Montserrat Caballé i la seva filla Montserrat Martí.
Acostar la realitat de les malalties tractades en el programa a la societat i en particular als més joves és un dels objectius essencials de la Fundació La Marató de TV3. Amb aquesta finalitat, precedint cada nova edició del programa, es posa en marxa una campanya de sensibilització dirigida als centres educatius i cívics de Catalunya.
En la campanya de La Marató 2010, al voltant de 350 professionals de la salut, que prèviament han assistit a una sessió formativa, seran els encarregats de donar a conèixer les lesions medul·lars i cerebrals adquirides als joves catalans. Fins al dia de La Marató, s'impartiran més de més de 3.000 conferències divulgatives, que tindran com a destinataris principals els joves d'entre 12 i 16 anys, un públic especialment sensible a la temàtica d'enguany per la creixent incidència que aquest tipus de lesions està tenint en el jovent.
La projecció d’un vídeo didàctic, que combina l’exposició mèdica de les lesions amb el testimoni de persones que les pateixen, completarà les sessions alhora que permetrà als joves fer-se una idea real d’aquestes patologies.
Aquí teniu per veure tranquil·lament l’espot de la Marató d’aquest any. És colpidor.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada